torsdag 25 juni 2009

your freedom comes naturally

Hej på er. Alltså, finns det något skönare än sommarlov? Skulle fan inte tro det :-)
Igår blev det skillinge för hela slanten! Fast jag försov mig. Vi skulle egentligen ha dragit runt 11, men det var då jag vaknade. Och då var jag tvungen att fixa en massa, sedan dra till mamma och hämta cykeln och sedan cykla till skillinge. Så jag kom dit runt 1, haha.
Iallafall, stekte där ett tag. Sedan blev kl halv 4, och då blev man tvungen att cykla hem. Träning med guif kl 5 ju :-)

Det gick bra på träningen, och det är helt sjuuuuuuuukt kul :-)
Sedan träna lite till, och sedan kom pappa och skjussade hem mig. Fast jag satt ensam i vilsta i typ 40 minuter, haha. Men det var rätt så skönt faktist, satt i solen ;-)

Kom hem, käkade, duschade och fixade. Sedan drog man ut och träffa polarna! :-)
Sedan drog vi till skillinge och var där en stund, innan jag drog hem.
Vi sjöng riktigt härligt på vägen hem, tycker jag ;-) Right?!

Idag blir det skillinge igen! Ska åka snart med flickorna :-)
Och idag försov jag mig inte, haha! Ska väl vara där en lång stund, för nu har jag ingen träning.
Dock match på lördag, vilket ska bli kul.
Ikväll blir det skillinge igen med folket. Chiiiilll't, säger jag.
Nej, nu ska jag fixa lite. Sedan bär det av till skillinge beach! Oh yeah!
Pusspuss.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar