torsdag 4 juni 2009

buhu

Mina vader gör så sjukt ont, så det är inte sant. Men jag har kommit på två orsaker, den ena mer trovärdig en den andra.
1. Musklerna har svullnat så de kommer åt nerver när jag spänner. Det är den trovärdige.
2. Jag har slitit upp något i vaderna. Antagligen muskelfästet. Men det tror jag knappast att jag har, för det gör så sjukt mycket ondare. Det har jag gjort förut, så vet hur det känns. Men det kan ju vara det. Jag kanske har blivit mindre känslig med tiden? ;-)

Men det lutar nog ändå att musklerna har svullnat. Men om det inte blir bättre snart, så vet jag inte vad jag gör. Det tar ju en kvart bara att resa mig ur sängen. För då måste jag stå på tå en stund, sedan sakta sakta gå ner och vänta lite efter varje nedgång. För annars gör det svin ont. Lite dålig förklaring, men det är lättare att visa än att skriva ;-)

Men nu ska jag ta något att äta, gjorde inte det innan så gör det nu istället. Tar väl en halvtimme eller något att bara gå nedför trappan, haha. Tyck synd om mig, jag kan knappt gå.
Puss!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar