lördag 27 juni 2009

jorå

Tju. Blev inte arboga idag. Jag mår verkligen inte bra och är supertrött. Illa!
Iallafall så spelade jag träningsmatch med guif f94 mot guif f95.
Åh, så in i helvete vad kul det var! Det var länge sedan det var såhär kul att spela handboll.
Helt sjukt roligt så jag kan inte ens förklara hur mycket.
Jag ÄLSKAR handboll!<3
Nu jävlar blir det stenhård satsning igen.
Nu har elden inom mig, som länge bara varit en gnista, börjat brinna igen.

Åeh, jag kan vara lite poetisk, hihi.

Tittade nyss på World Trade Center. Den var bra. Inte jätte bra, och inte dålig.
Jag säger såhär:
Den var lite seg ibland. Den hade vissa stunder som var bra, och vissa som var mindre bra. Meningen bakom filmen,
att människor hjälpte till för att det var rätt sak att göra, var det bästa.

Ville bara säga än en gång, JAG ÄLSKAR HANDBOLL! <3
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar