måndag 22 juni 2009

chill

Jag använder det ordet rätt så mycket faktist, haha. Ska försöka komma på något annat ruligt ;-)

Iallafall, dagen igår och idag var chi.. eller nej. Sweeeet var dem :-) Haha!
Gjorde inte så mycket igår faktist. Träffade amanda och nellie, och sedan lite annat folk.
Trevligt, men jag drog hem rätt så tidigt faktist. Var riktigt seg. Var ju en vild natt i fredags ;-)

Idag så har man typ tagit det lugnt. Drog till slagsta med familjen och käkade glass. Sedan träffade jag nellie, och vi drog till slänten en stund. Sedan hem till henne och så käkade vi där med hennes kusiner :-) Riktigt trevligt.
Efter en stund så mötte vi lisa vid konsumbänken, och så satt vi där en stund innan vi drog till dennis och mötte han och jeppe :-) Sedan mötte vi upp niklas, och några till och drog till skillinge. Killarna skulle bada typ, och det gjorde dem. Fyfasiken vad kallt det borde vara ;-)

Sedan cyklade vi hem, haha. Eller ja, jag gjorde iallafall det. Det är ju ferie imorn ;-)
Måste ju gå och lägga mig tidigt.. Eller? Var det verkligen så?
Kommer inte kunna sova inatt så kan lika gärna sitta här och nörda mig :-)
Men jag ska iallafall sluta skriva här.. Så ni får klara mig utan mig ett tag!
Puusss!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar