söndag 28 juni 2009

all along the watchtower

Jag kunde inte sova igår. Jag hade så ont i magen och det var sjukt varmt i rummet. Hm, jag sov nog i en halvtimme högst.

Iallafall så låg jag i sängen till typ 12, sedan gick jag upp och käkade billy's. Fett gross, men men.
Idag blir det chilla sönder, sedan träffa amanda lite senare :-)
Brorsorna kom hem nyss från finspång. Nu blir det livat i huset igen, haha.

Jimi Hendrix, shit vilket legend. Love him, yes i do.
Grym är han, och verkligen diggar hans musik som fasiken.
Sweeeeeeeeet.

Ska fråga älskade daddy om han kan köpa "jag <3 handboll"s tröjan, som det finns bild på i något av de föregående inläggen :-)
Vill verkligen ha en, och den är feting snygg ju.
Hihi, nu ska jag ut ett slag tror jag.
Pusspuss.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar