tisdag 2 juni 2009

i just can't make it

Hellu. Tisdag, och jag vill bara att den här veckan ska ta slut. Den är så dryg så det finns inte, man gör verkligen ingenting och det är så tråkigt. Liksom, hur värt är detta?

Handledning, killarna fick skäll så vi andra fick gå på rast.
Biologi, satt i datasalen och gjorde ingenting.
Hemkunskap, gjorde ingenting. Jag får damp på den jäveln, skönt att vi inte har henne något mer! NÅGONSIN!
Engelska, siv tog ut vissa elever och snackade betyg och resten gjorde korsord och sånt.. Fast vi gjorde inte det utan vi snackade typ istället. Och amanda slog tim i armbrytning, haha. Så knäckt!
Lunch, åt ingenting.
Svenska, kollade klart på filmen och sedan snackade jag med siv om mitt betyg i engelska och svenska. Hade mvg i engelska, så jävla sköööönt! Och ett riktigt starkt vg i svenska, sade hon. Så, inget negativt där :-)
Religon, vi körde någon tävling. Typ som vem vill bli miljonär.
Fysik, utvärdering sen slutade vi en halvtimme tidigare.

Liksom, så onödigt. Haha, aja ;-) Det är ju bara imorgon, sen är det klassens dag på torsdag. Sedan näst sista dagen på fredag. Ohhh, ska bli så skönt med sommarlov. Är verkligen i behov av lite långledigt ;-)

Men ja, vädret är ju inte det bästa. Regn, regn och åter regn. Det som var så fint. Om man tittade ut igår så skulle man aldrig kunnat ana att det ska regna i ca två veckor nu. Jag tror att jag nog aldrig har varit med om att det regnar på skolavslutningen. Vilket de har sagt att det ska göra. Fyfan. Aja, får göra det bästa av situationen :-) Vi måste ju bara ha någon fest liksom. Men men, det löser sig säkert.

Åh, vill bara läsa om alla böcker nu direkt!!! Jag ska köpa dem, då kan jag läsa de när jag vill. När som helst. Behöver jag ens nämna vad böckerna heter?
Nej, förstod nästan det. Haha!
Lite senare blir det ut och springa, så långt som möjligt. Vill bara springa av mig just nu.
Aja, ciao!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar