fredag 26 juni 2009

someday you'll pay the price

Tjue. Wazzaaaaap?
Idag har jag verkligen inte orkat göra något. Har varit hemma hela dagen, är ju ensam hemma. Fast de kommer nog hem snart. Brorsorna är på fotbolls cup i finspång. Rätt skönt faktist, haha. Men säg inte att jag sa det ;-)

Läste nyss ut Gåtornas palats av Dan Brown. Shit, säger jag bara. Sjuuuuukt bra bok. Lätt värd att läsa :-) Man blir fast, jag lovar. Men hans andra två böcker är bättre, da vinci koden och änglar och demoner. Sjukt bra böcker! Specielt änglar och demoner. Den bara måste ni läsa :-)

Ikväll vettefan vad som händer alltså. Ska väl ut iallafall :-) Var rätt så skönt och vara hemma idag. Kunde ju inte dra till skillinge iallafall, för jag har bränt sönder mig! Inte bra, och det svider utta helvete.

Kom och tänka på hur många band och artister jag har lyssnat/lyssnar på. Håller på att fixa ihop en lista, och den kommer snart in här ;-) Då får ni se vilka band jag lyssnar på. Ni kommer säkert att bli förvånade, haha.
Nej, nu ska jag fixa lite också. Och by the way, JAG HATAR REKLAM PÅ SPOTIFY!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar