måndag 8 juni 2009

i walk the long road down

Tjoho. Ledsen för uppdateringen, som inte existerar. Fast det kanske inte var så länge sedan jag skrev ändå?

Iallafall, igår på söndagen när vi vaknat hos madde så åkte vi till mormor och staffan. Vi åt dillkött och tittade lite på tennisen. Mhm, dillkött måste vara en av det godaste rätterna som finns, helt seriöst. Synd att det gick så dåligt för sverige i tennisen, men det var väl inget annat än förväntat i guess.
Sedan runt 4, tog vi en svart taxi till stationen, sedan tåget till lilla kungsör. Uhuh, jag vill inte bo i kungsör. Jag vill bo i stockholm ju, the big city yao.
Iallafall, under lördag-söndag inhandlade jag ett par skor till avslutningen och ett par shorts. Jag är riktigt nöjd med båda två :-)

Kom hem, skulle egentligen ha tränat men jag kände att min kropp var helt slut. Så det fick bli en hemma kväll istället framför tvn och datorn. Riktigt skönt var det faktist.

Idag blev det första dra till skolan. Satt i klassrummet och käkade glass med jordgubbar och hallon och glodde lite film. Efter det blev det dra ner till grusplanen och tittade på när niornas tjejer mötte de kvinnliga lärarna i brännboll. Sedan dra upp på byn och titta på de som tog studenten. Något avundsjuk, JA!!
Efter det fick man gå hem. Chillade typ som fan, innan jag fixade mig och drog till amanda. Och där fixade vi oss lite till, bl.a så lockade amanda mitt hår. Sedan kom lisa och vi drog hem till henne en stund, och sen drog vi till skolans matsal. Där lärarmiddagen för niorna skulle vara.
Vi skulle ju då hjälpa till och duka och sådär. Det var riktigt roligt faktist, och man drev ju som vanligt med sabine, haha!

Sedan kom alla nior, och de käkade. Och efter de käkat så käkade vi, och efter det började alla dansa. T.om jag och amanda dansade en massa, fast det inte ens var våran lärarmiddag ;-)
Helt plötsligt sedan blev jag så sjukt trött, så drog hem. Och nu sitter man här och taggar inför avslutningen imorgon. SOMMARLOVET, HERE I COME!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar