tisdag 16 juni 2009

burrburr

Tju på er snyggingar :-)
Är på fett bra humör. Riktigt bra alltså! Dock så känner jag hur huvudvärken börjar gnaga på i huvudet, men det skiter jag fullständigt i! För det är liksom SOMMARLOV! Trots att det inte känns som det, men snart är ferien över och snart förhoppningsvis blir det bättre väder.

Det har varit jätte bra väder idag ju :-) Riktigt stekigt.
Ferien var rätt så seg. Vi fick rensa ogräs och olja in något altan vid äldrevårdshemmet, eller vad det nu heter. Det var segt och jag störde mig så jävla mycket på en viss person! * host * kempe * host *. Men tiden gick snabbt så! Efter lunchen, som var överraskande god, så lekte vi två lekar. Orkar inte förklara vad de två lekarna innebar och vad man gjorde, men jag tror våran grupp kom typ sist (a). Haha!
Cyklade hem med anna sen, och nu ska jag ut i solen en stund. Sätta mig på altanen, som förresten är klar nu :-)

Hängmatta har vi också köpt, men den är inte uppe än. Vilket är lite synd, hade varit riktigt skönt att lägga sig där just nu.
Tänkte läsa ut Så länge vi båda andas för andra gången nu. Sjukt bra bok, eller ja. Sjukt bra böcker borde man väl säga :-)
Nej, nu känns det som om jag bara babblar på om ingenting så ska därför gitta.
Puuss!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar