måndag 1 juni 2009

summer time

Tjoho. Nu kan man verkligen säga att det är sommar :-) Helt sjukt varmt, och det är så jäkla skönt. & nu är det bara att tagga till sommarlovet! Seg dag, har absolut inte gjort någonting.

Handledning, pratade om klassens dag.
Franska, gick hem till moncia med alla och fikade.
Bild, finslipade lite sen satt jag bara där typ.
Kemi, städade och fick sluta tidigare.
Historia, det var bara jag, emma k, gurra och pontus och vi var i datasalen. Snackade betyg och satt vid datorn. Vi fick t.om gå in på bilddagboken & facebook! GO ERIK! I geografi fick jag vg, samhäll och historia mvg! Fan vad härligt :-)
Matte, suddade i böckerna sedan fick vi sluta.

Hm, värt? Nej, inte direkt. Jag skulle ha gjort som killarna gjorde, gå hem efter kemin och dra till skillinge och bada! Fast nej, jag gick hela dagen. Haha, helt seriöst ;-)
Imorgon kommer jag nog gå hem, eller ja. Får se, men det lutar åt det.
Hoppas vädret håller i sig nu, inte för att jag tror det.. Eftersom de har sagt att det ska bli sämre nu. Solen gör en glad, hihi.

Och våran altan är snart klar. Bara det sista kvar, som trapp och staket. Riktigt nice! Vi ska fixa hängmatta också, så då blir det hänga i den hela sommaren :-) CHILL!
Och nu är det fanimej bara den här veckan kvar och två dagar, sen är det sommarlov.
SOMMARLOV! :-D
Slutar på tisdag, och det ska bli sååååå skönt. Och jag vill se mina betyg, haha ;-)
Men nu ska jag dra ut igen.
Ciao bruuurshar!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar