måndag 29 juni 2009

sommar!

Ahmen joru, det är nice att somna kl 6! Eller vad säger ni? ;-)

Vaknade kl 10, drog upp och käkade frukost. Sen tog jag med en filt och drog ut i trädgården och solade en stund, sen smsade amanda mig och frågade om jag skulle hänga med och bada ;-)
Så drog med henne, och vi cyklade till ekudden. Det var typ as nice, haha. Förutom en gubbe som satt och runkade till oss! Jag såg det inte först, men så puttade amanda på mig och pekade på honom. Fyfan, vad vidrigt säger jag bara. Hur fan kan man göra så? Och han var inte direkt diskret med det heller. Usch, fy och blä.

Runt 2 drog vi hem och fixa lite, sen så drog vi hem till mig :-) Skulle lämna lite shit (a).
Och nu sitter vi här och lökar.. hmm. Lyssnar på musik, och det är fett chill.
Men sjukt varmt är det! Men man ska väl inte klaga, i guess ;-)
Hihi, men nu ska jag vara lite social med fjortisen som sitter bredvid mig i sängen.
Pussss på er!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar