fredag 5 juni 2009

chance of a lifetime

Fint väder? Ja tack!


Äntligen fredag. Nu är det ingen mer skoldag kvar innan vi slutar åttan, och jag säger detta att sommarlovet kommer inte en dag för sent. Jag behöver få lite långledigt, huhu.
Gick då hem från skolan idag, efter idrotten. Jag sa att jag hade ont i magen, men egentligen så orkade jag bara inte 3 lektioner till. 3 onödiga lektioner dessutom så jag sket i det.

I kväll blir det nog antingen stanna hemma och chilla, eller träffa folket och bara ta det lugnt. Funderar, och de låter lika bra båda två.. Men får se vad som händer.
Och till råga på allt så fick man ett sms från comviq idag:
" Du har nu bytt prisplan till Bas. För mer info se comviq.se. Mvh Comviq. "
Man blir lika ledsen varje gång. Så om ni vill mig något, så får ni ringa. Tänker inte lägga ut numret här, lite riskabelt kanske. Men adda msn; mangotangofreak@hotmail.com.
Mobba den inte! Den är sjukt gammal, och jag vet om att den är extremt töntig och pinsam, men det skiter jag i :-)
Puuussss!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar