måndag 22 juni 2009

suck

Är rätt så nere nuförtiden. Eller nej, inte nere. Typ seg.. och trött. Ovanligt trött. Men men :-)

Näst sista dagen på ferien idag. Fyfan vad skönt det ska bli sen när vi slutar. Slippa gå upp 10 i 7 nästan varje morgon. Idag oljade vi in typ möbler, tvätta fönster och rensde ogräs vid KFAB husen. Sedan blev det lekar, och glass. Sedan ta cyklen och skyyynda mig hem :-)

Kom hem och packa, sedan kom pappa och hämtade mig och då bar det av till eskilstuna. Skulle ju träna med guif f94. Det gick riktigt bra, och det var sjukt kul att få träna med ett lag igen ;-)
Någon skillnad mot våra fyra på träningar, och deras 15. Det blir nog att börja där, i think.
Nästa träning är på onsdag, och på lördag ska de spela träningsmatch mot guif f95, så ska vara med då :-) Sedan så åker ju de till partille (såsom jag) och efter det är det tränings ledigt. Men jag ska kötta iallafall. Fyfasiken vad jag har besämt mig nu alltså! ;-)

Kom hem runt 8, och sedan käkade jag och typ drog ut och träffade amanda, anna och nellie. Det var trevligt, men jag drog hem typ precis efter jag träffat dem. De skulle ner till skillinge och det pallade inte jag. Och som sagt, så var och är jag sjukt trött. Det blir att lägga sig tidigt ikväll, om man orkar det ;-) Sedan sista ferie dagen imorgon! VIKTIGT!

Nu ska man fixa lite, puss på er.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar