lördag 20 juni 2009

arboga time

Tjena. Förlåt för the bad update. Det kommer bli bättre, i swear.
Igår blev det åka till arboga med amanda. Fick skjuss av hennes mormor runt halv 9, sedan åkte vi och hämtade upp simon och hans kusin martin ;-) De var vid skäftruna, typ.
Sedan fortsatte vi hem till simon, och typ var där en stund. Efter en stund skulle vi dra till någon fest, hos någon elin p. Hahah ;-) Så jag skjussade martin en bit, typ till konsum, på hans cykel. Sedan var vi tvungna att vänta på amanda och simon, för de gick.

Efter en lång jävla tid (haha), kom de.. Med ett stort gäng snubbar, som jag inte hade någon aning om vilka de var. Men trevliga var de ialf ;-) Eller ja, iallafall killarna. Det var nog mest killar där, tror jag. Haha! Det var en lång jävla väg till elin p, haha. För hon bodde vid bratberget (stavning?). Men på vägen dit så fixade andré, emil och krille (arbogabor) lite sprit till mig och amanda. Så det var nice! Har typ halva flaskan kvar nu, men det är ju bra att ha, haha.

Kom fram, och det var trevliga människor där (hmpf). Men sedan var vi tvungna att dra, för att elins , som vi var hos, pappa kom och sa till alla att dra. Haha!
Så vi tänkte gå hem till simon, men jag stannade någonstans med emil en stund. Sedan så skulle han hem, och då blev jag tvungen att gå ensam från brattberget till tågstationen för där var amanda och simon. Typ genom hela stan, haha.
Mötte dom, och vi drog hem till simon och typ chillade ;-)
Somnade väl vid runt halv 4.

Vaknade typ halv 8. Haha, illa :-) Fick vänta till typ 10, för då vaknade amanda och simon. Haha, men men.. Konstigt att man alltid vaknar så jävla tidigt när man druckit, haha.
Fick skjuss hem sedan av amandas pappa. Och nu så sitter jag här :-)
Funderar på att dra ner och käka lite frulle, men det får vi se vad som händer med det.
Puss på er!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar