onsdag 17 juni 2009

på promenad genom stan

Nu känns det nästan som att det är sommarlov. Men inte riktigt, men det är verkligen på g.

Åh, sommar. Vilken härlig känsla det medför. Man blir så jädra lycklig, alltså.
Det finns så mycket som förknippas med sommaren.
Glass, håkan hellström & gyllene tider, sol och värme och ligga på stranden och steka, varma sommarkvällar. Ja, helt sjukt vad jag älskar sommaren :-)

Förövrigt så har dagen varit riktigt skoj faktist, haha. Min grupp, + filip och flink klädde en midsommar stång vid äldrevårdshemmet. Lite läskigt, för jag hatar pensionärer (iallafall när de är extremt gamla), och de kom ut i sina rullstolar och tittade på oss. Jag och flink vart ju lite.. skrajja där ett tag ;-) Det finns verkligen inget roligare än när flink och filip drygar med kempe. Han blir såå.. ägd ;-)

Sedan lunch, sedan drog alla ner till ekudden och spelade volleyboll och stekte, haha. Sjukt kul var det :-) Volleyboll är faktist riktigt roligt. Vi borde dra ihop folket och spela lite! ;-)
Kom hem runt 20 i tre, och då blev det möta erika på byn. Köpte glass, och satte oss på slänten. Sedan har vi bara gått runt och chillat. Slutade med att vi satte oss vid skillinge affärn och snackade. En stund senare så kom hennes mor och hämtade henne för hon skulle upp till stallet, så jag cyklade hem.

Satte mig här, som den nörd jag är. Men ska kanske träffa erika lite senare ikväll igen sen :-)
Nu ska jag fortsätta lyssna på håkan!
Pusssss.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar