lördag 6 juni 2009

stockholm

Tjena snyggingar. Sitter i stockholms stad just nu hos syrran :-)
Mamma och min jävel till bror är också här. Mamma och madde håller på med maten, och brorsan sover (skönt).
Tog tåget imorse kl 13.44. Det blev lite stressigt, men vi kom fram i tid iallafall. Haha! Mötte madde på perrongen, sedan drog vi ut på stan. Köpte ett par skor, till avslutningen. Jag är riktigt nöjd med dem. Sedan tog vi tunnelbanan hem hit, till spånga, för vi orkade vara kvar där. Så sjukt mycket folk nu på nationaldagen. Och ja, som sagt så väntar man på maten nu. Det blir lasagne, haha. Riktigt gott.

Imorgon blir det hem till mormor och staffan och käka dillkött. Mhm, fyfasiken var gott. Haha, nej nu ska jag vara lite social med familjen. Trots att jag får spader på min s.k bror.
Puusss!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar