måndag 4 maj 2009

hard hard week

Ny månad. Ny vecka. Ny måndag. Ny skoldag.
Dagen har gått snabbt faktist. Det gick bara tjoffs sen så var klockan elva på kvällen.
Har varit en rätt så chill dag faktist. Språket gjorde vi ingenting, som vanligt.
På bilden började jag måla, hihi. Börjar bli lite stressig med huset. Liksom utan det, inget betyg i bild. Men aja, jag hinner nog :-)

Kemi sen. Annelie dampade rätt svagt, typ pms eller något. Hon skicka ut typ tre, fyra stycken. Men det var ingen jobbig lektion, vi typ pluggade till prov.
Har prov på onsdag och torsdag, fysik och kemi. Kämpigt? Eh ja. Plus att läxförhör i historian för högre betyg. Man orkar inte. Men man får tänka att det bara är några veckor kvar till sommarlovet, då känns det lite lättare :-)

Iallafall, sen lunch. Var inte så hungrig. Ovanligt? Men, jag käkade lite iallafall.
Historia, damp på erik. Men jag pallar inte bry mig så jätte mycket faktist. Orkar inte skriva våran diskussion, men jag håller med både oss och han.
Sist matte, sen slut.

Somnade typ när jag kom hem ;-) Tänkte plugga men när jag vaknade var klockan typ 8, och då hade jag en massa att göra (typ duscha, och annat). Men ska läsa igenom det lite snabbt nu. Då har jag gjort någonting iallafall. Bättre än ingenting, right? :-)
Vill bara att de här 4 dagarna ska vara över. Pallar inte skolan just nu.

I helgen blir det kanske stockholm med fia och sova kvar där hos hennes pappa. Om jag får för mamma. Eller jag får, men mamma säger att hon har lite tajt med pengar just nu, så hon vet ej om hon kan bidra med något. Tänkte ju köpa en avslutningsklänning när jag endå är där, men får se hur det blir. Annars skiter jag i klänningen, för jag ska med dit har jag bestämt :-)
Hihi, nej nu ska jag plugga en stund. Ha det gött!
/ v

1 kommentar: