tisdag 19 maj 2009

i wanna know, have you ever seen the rain?

Coming down, a sunny day.

Ahmen tjeeeenare. Gick inte till skolan idag. Mådde verkligen piss imorse och det är inte direkt bättre nu. Men jag tror jag kommer till skolan imorgon, det är ju trots allt sista dagen så :-)
Ah, jag vaknade typ halv 11 av att mamma kom upp och sa att någon snubbe från Leasy skulle komma och installera min brors nya dator. Den är rätt kass! 23" skärm liksom? Om det inte var mer, kommer inte ihåg. Men men, jag får ju den här datorn för mig själv iallafall :-)
Han som kom och installera den, var fan svin snygg. Och där sitter jag i shorts, big size tröja, ruffsigt hår och typ så ofräsh man någonsin kan vara, och så kommer han in där med den sötaste göteborgs dialekten och lång och skit fin. Åh, fan vad pinsamt, haha!

Han drog typ nyss, och då gjorde mamma det också. För nu kom byggarbetarna som håller på med altanen, och mamma skulle dra upp och hämta pengar till dem. Så nu låter det fan i hela huset. Undrar vad fan de håller på med? Haha. Jag är inte riktigt med i omvärlden. Sitter här med nerdragna persienner, i min säng med datorn. Men what the hell, jag är ju sjuk? Eller hur? ;-)

Ska chilla hela dagen. Har ju inte direkt några måsten ;-) Känns faktist riktigt skönt.
Men ah. Jag är ju faktist sjuk. Jag har så jävla ont i halsen, och världens hosta och är svin förkyld och är seg i huvudet. Eller rent allmänt seg faktist. Nej men nu ska jag fortsätta på att lyssna på musik :-)
Ciao!
/ v

Creedence Clearwater Revival: Who'll Stop The Rain
And i wonder, still i wonder. Who'll stop the rain?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar