måndag 25 maj 2009

show us wrong from right

Yo. Wazzappp broe, yao?
Måndag. Shit, det går så himla snabbt. Så himla snabbt så det är inte sant. Jag hinner knappt med. Min kropp befinner sig i nuet, men mitt huvud befinner sig ett antal veckor bakåt. Men man ska inte klaga. Man ska absolut inte klaga. Bara 15 dagar kvar till sommarlov! Och i slutet av den här veckan så sätts betygen, sen är det bara att skolka resten. Haha!

The day, as usuall.
Handledning, vi skulle egentligen jobba. Men ingen gjorde't, så alla satt och snacka om lite allt möjligt.
Franska, fick reda på provet. No comments on that, haha. Sedan läste vi typ bara, och vi fick en läxa? WTF! En läxa liksom? Det är snart slut på skolan, och monica rameau ger oss en läxa? Kärring!
Bild, målademålademålademålade. Måste bli klar med huset. Jag blir tvungen att dra upp på någon rast och måla, men det löser sig :-)
Kemi, egentligen så skulle vi haft kemi. Men vi fortsatte och satt kvar vid bilden för vi pallade inte kemin och bosse gick ju med på't so why not?
Lunch, äckelmat. Åt ingenting. Drog upp på byn och tog ut pengar till lisebergsresan. Sedan satte jag, amanda x2, lisa, nigge, tim och anton ute på gräsmattan i det fina vädret. Hihi, sjukt skönt var det :-)
Historia, prov. Gick väl rätt så bra tror jag nog.
Matte, tuula gick igenom vad vi skulle kunna sedan skulle vi jobba. Men jag, måns, olle och ralle satt och snacka istället. Amanda, den dissrN, hade ju gått hem från skolan. Men jag var faktist duktig och stannade kvar den sista lektionen (a).

Sedan typ skynda sig hem, packade sen fick jag skjuss av thomas hem till pappa. Typ slängde in grejerna i rummet, sen drog jag ner till hamnen. Där var amanda, nellie och lisa. Vi typ solade och chillade i solen. Helt sjukt vad fint väder det är just nu :-) Så jävla härligt!
Lite senare kom nigge och joina oss. Sedan runt 5 drog vi hem allihopa.
Och från när jag kom hem pluggade jag religon och engelska. Måste fortsätta med det nu. Är snart klar med religonen och då ska jag börja med engelskan. Men engelskan blir lätt. Vi ska bara ha typ som en muntlig uppgift. Man ska prata om något i ca 3 minuter. Pieace a cake!
Och på tal om cake, så hade pappa bakat paj. Rabarberpaj, haha. Den blev faktist förvånadsvärt god, haha. Menmen, nu ska jag försöka avrunda. Måste göra klart religons skiten. Ska lämna in den imorgon så ;-)
Matteprov på fredag. Sista provet i 8:an, NÅGONSIN!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar