lördag 16 maj 2009

so i never fell for vietnam, we got the wall of D.C to remind us all

Ah tja. Idag blev det upp kl 9, och sedan åka till västerås till länslagsuttagningen :-)
Uhh, var så nervös så det finns inte. Men det gick faktist rätt så bra. Det kom flera den här gången. Förut var vi ca 20, nu är vi ungefär 25. Sedan var några irstaspelare sjuka och på konfirmation. Så de kommer senare och då är vi runt 30.

Det här blev inte sista breddlägret. Det kommer komma ett till i början av hösten, eftersom det kom så många nya och då hinner inte tränarna (gärd och bettan) kunna ta ut 17 stycken. Det har ju knappt fått titta på de som var nya idag ju, så. Men, det ska nog gå bra :-) hoppas jag.

Per var där och tittade också, med pappa och nilla. Haha, jag gillar min farbor, han är kung!
Iallafall så slutade vi ca 10 i 4 och då åkte vi hem. Vi skjussade hem amanda först, sen åkte vi hem själva. Tog en låååång dusch, sedan fixade man sig, käkade, sen drog man till slänten nedanför kyrkan. Där var amanda, nellie, anna och filip. Vi satt där och chilla i solen! :-)
Sedan kom jeppe, ralle och strängbom och lite senare kom dennis och freddie.
Typ stekte rätt svagt, hahah!

Typ runt 10, drog jag, amanda, anna och nellie hem till amanda och chillade där. De andra hade dragit hem :-) Eller, till någon kanske. Dom typ bara drog.
Iallafall så chillade vi där, hade roligt som vanligt.
Jag älskar er flickor, vad skulle jag göra utan er? <3

Sen drog jag hem. Jag mår fasiken inge bra alls. Förkyld, ont i halsen, och ont i huvudet och har nästan feber tror jag. Eller, kanske inte feber. Men inte mår jag prima, iallafall.
Menmen, nu ska jag bara chilla hela kvällen, och sedan sova ut imorgon. Oooohh, fan vad sköönt! :-)
Hihi, puss på er!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar