onsdag 27 maj 2009

just like you beat the drums

Tji, onsdag. Lugn dag, vi jobbade med lite vad vi ville. Jag försov mig imorse, liksom shit. Jag brukar aldrig försova mig. Men, det kanske inte var så konstigt, eftersom jag var vaken till halv 4 igår natt. Ehm.. jag sa ju att jag skulle läsa ut boken (a), jag kommer till det lite senare. Iallafall, så hann jag inte äta frukost och hann knappt fixa mig heller, men det gjorde jag faktist :-) Haha!
Iallafall, here you got:
Handledning, typ snackade om en massa.
Matte, jag jobbade typ 5 uppgifter, resten satt jag och snackade med maja och amanda.
Religon, jobbade svenska och typ chillade.
Fysik, vi typ pratade bara.
Lunch, äckelmat.
Historia, jobbade svenska och typ chillade, haha.
Idrott, fotboll med killarna. Vårat lag smeeeeekte de andra, kan jag ju säga. Själv blev det tre mål, och några assists. Hihi, jag är grym! :-)

Gick hem med erika efter idrotten. Vi snackade om elevens val, som vi ska börja med nästa termin. Vi ska åka till frankrike, eller ja. De som valde det, och det gjorde jag och erika. Franska elever får förtur, haha ;-). Eller ja, vi ska iallafall tjäna ihop pengar till det och sen tror jag att vi ska åka i slutet på vårterminen nästa år.
Men det blir en massa krångel med musikalen då, men aja. Vi får la snacka med anders och inge-gärd om det, det är ju trots allt ett helt år kvar.

Ok, det som ni alla väntat på! Eller, det ni alla har fasat inför, rättare sagt..

JAG KAN INTE FÖRKLARA HUR JÄVLA BRA TWILIGHT SERIEN ÄR!!!
Det är helt sjukt. Helt jävla sjukt. Som sagt så läste jag ut den tredje boken igår natt, och nu är det sista kvar. Och jag kan knappt bärga mig tills ikväll.. Då ska jag läsa Så länge vi båda andas. Den sista. Den sista boken. Slutet på historien. Slutet på de bästa böckerna jag läst. Slut.
Jag ska njuta. Njuta av den sista boken. Jag låter störd i huvudet, jag vet. Men jesus christ, vilka känslor de där böckerna väcker. Ni måste, MÅSTE, läsa de där böckerna. Ni kommer absolut inte att ångra er. När jag har läst ut alla böcker, ska jag köpa alla och sedan bara plöja igenom dem gång på gång. Och efter det ska jag köpa orginal versionen på engelska, och bara plöja igenom dem gång på gång. Sedan så kommer den andra filmen ut i november. Och författaren, Stephenie Meyer, ska skriva om alla böckerna. Fast ur Edwards perspektiv. Hur han kände, hur han såg på allt. Istället för Bella. Då ska jag läsa alla de, på svenska och engelska. Sedan kommer tredje filmen ut, och sedan den sista. Och efter det.. så är det slut. Tror jag. Men då tror jag att jag börjar om från början. Jag ska iallafall äga alla böcker (de om bella, de om edward på både svenska och engelska) och alla filmer.

Jag är fanimej besatt. Jag låter helt jävla sjuk i huvudet. Haha, men jag vet ju iallafall att jag är störd. Det är ju inte så att jag är helt galen, eller något sådant. Jag bara älskar att läsa, hihi.
Nu ska jag sluta. Det här börjar bli för mycket för er, tror jag.

Lite senare, efter 4 ungefär, ska jag leka med fiaplutt. Vi ska nog åka till Jempsguld med hennes mamma och köpa något för våra presentkort som vi fick av laget. 300 kr, det är faktist rätt så mycket pengar :-) Sedan blir det väl typ snacka twilight, eller något. Ops, skulle ju inte prata om det. Haha!

Helgen kommer bli grym! GRYM! På fredag blir det köpingsyran, och sedan hem till amanda och sova där, för att sedan gå upp halv 7 på lördagen och sedan åka till liseberg med bästa folket! Kommer vara där hela dagen, och sedan komma hem runt halv tre, tre. Jag längtar bara tills skolan på fredagen är över. Då är alla prov över, nästan alla betyg satta och då är det bara att skolka hela sista veckan typ, haha. Vill bara sluta 8:an nu!!
Känner mig riktigt taggad för ett till år på central, not. Haha ;-)
Nej, nu babblar jag bara. Nu ska jag fixa mig lite, puss på er.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar