lördag 2 maj 2009

hockey kväll

Tjuu. Ja, fortfarande sitter man här. Blev inte riktigt av att dra ut. För det första orkade jag inte, och för det andra är dom hos ralle (på andra sidan kungsör) och det pallar man inte, haha. Men det blir glo hockey nu. USA - Ryssland, första perioden tog nyss slut. 3 - 1 till Ryssland. Sjukt fint spel dom visar upp, riktigt kul och se sån hockey.

Iallafall så blir det chilla hela kvällen. Bestämde mig för att gå upp tidigt imorn med, runt 6 hade jag tänkt nu. Fatta gå ut till soluppgången med en filt, mackor och te och läsa en bok. Fyfasiken vad nice. Ni måste tro att jag är helt störd. Gå upp klockan 6 på en söndag morgon. Men ni ska veta hur skönt det är. Man missar hur mycket som helst om man går upp kl 11. Om man gör det blir man klar runt halv 1, om man går upp kl 8 t.ex, är man klar runt 10, eller 11. Det är någon skillnad kan jag säga :-) Visst, det är skönt att sova också, men det är skönt att gå upp tidigt också.

Nu börjar den andra perioden i matchen snart tror jag. Ska bli spännande att se om USA tar igen nu, men om Ryssland fortsätter såhär så blir det svårt. Men säkert en bra match med mycket mål :-)
So long!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar