torsdag 28 maj 2009

hm, tufft

Torsdag, jadu. Vad ska man säga? :-) Imorgon är det äntligen fredag, och sista provet. Kommer bli så sjukt skönt med sommarlov, fast det är ju trots allt en vecka kvar men den kommer bli chill tror jag, haha. Dagen dårå, som vanligt.

Kemi, labbade. Jag, amanda x2 och elin typ brände glas och gjorde massa former. Vi gjorde ett hjärta, hihi.
Svenska, pratade om lite grejer sedan så gjorde de andra klart läsförståelsen som jag redan var klar med. Så jag satt och gjorde ingenting, hihi.
Musik, vi gick igenom ett musikhäfte som vi gjort, sedan fick vi sluta tidigare. Chill (y) Och jag har vg i musik :-)
Lunch, käkade lite morötter.
Engelska, suddade i böcker och sånt.
Svenska, kollade film. Hundtricket, haha.
Studio, skolkade lite sedan drog jag och amanda upp till bilden och satte oss där.
Franska, jag och erika snackade med monica om frankrike resan, och sedan gick vi igenom lite grejer. Det var ingen jobbig lektion faktist :-)
Haha, men erika den jäveln! Jag ska förklara för er:
I slutet på varje lektion på torsdagar så ska vi alltid ställa upp stolarna på bänkarna, och då brukar alltid jag och erika runt 3 minuter innan vi slutar, smyga fram till dörren och sedan skrika: au revoir, och sedan springa ut innan monica hinner säga något. Men nu så hann hon säga till, men erika sprang iallafall och jag var sist.. Så jag var tvungen att gå tillbaka, haha! Erika förfan! ;-)

Ehm, ja. Gick hem och började läsa på en gång, hihi. Jag blir bara så till mig när jag pratar om det, typ börjar skaka n' shit. Så ska nog skita i att prata om.. det onämnbara kan vi kalla det. Hahah! :-) Jag tror nog att alla fattar vad jag menar.. (* viskar * twilight). Haha (a).

Sedan lite senare kom per över med nya träningsschemat från vecka 22 - 25.
Såhär ser det ut varje vecka:
Löpning 5 km
Löpning 2.5 km
Löpning 1 mil.

Fys pass, 2 gånger i veckan:
Sit ups 3 x 30.
Ryggres 3 x 20.
Armhävningar breda 2 x 15.
Sido-sit ups 3 x 15 på varje sida.
Armhävningar smala på knogarna 3 x 10.
Plankan 1 x 1 minut.
Höftlyft (baksida lår) 3 x 30.
Utfall 3 x 15 på varje sida.
Vadpress 3 x 50.

Sist stretching.

Riktigt taggad är jag. Sedan vecka 26 blir det försäsongsträning i vilsta i eskilstuna. Skönt, kan jag ju säga (a).
Aja, borde faktist börja plugga lite matte nu. Får se om jag orkar, eller jo. Det måste jag göra, för då kan jag slippa tänka på det senare och ägna tiden åt att läsa istället, haha.
Imorgon är det fredag, då blir det skolan, sedan yran, sedan hem till amanda.
Och imorgon bär det av till göteborg och liseberg! Fan vad härligt! :-)
Och by the way, jag har fixat spotify nu. Haha, ja jag vet. Jag är lite sen, men men.. Nu har jag det iallafall. Svin bra ju! (y)
Nej, nu ska jag ägna matten en timme, segt men ja. Smsa? (a)
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar