fredag 1 maj 2009

woops

Ah tja. Har inte haft tillgång till datorn, men nu är jag iallafall här och ska uppdatera er om vad som har hänt i min omgivning :-)

Jag fick MVG på svenskan, och geografi provet kommer gå käpp rätt åt helvete kan jag säga. Det där provet var tamejfan utvecklingsstört. Känns som om jag inte är den enda som tycker det, haha.
Igår var det valborg också. Det blev slottsholmen med en massa folk. Drack gjorde jag inte, kände inte riktigt för det. + att jag inte har råd med sprit, för jag måste spara till göteborgs resan. Men trevligt var det, tills jag blev tvungen och ta hand om en viss någon ;-) Men det löste sig till slut.
Gick hem med Erika sen och kom väl hem runt halv 1 slaget. Pappa fick rådamp för att jag var hemma en halvtimme för sent (men vem kommer hem kl 12 på valborg?), så nu fick jag inte gå ut idag. Men det gör inget egentligen, är inte riktigt sugen på att gå ut ikväll heller, så det får bli en hemmakväll :-)

Men på dagen var jag med Amanda. Solade på hennes gård :-) Riktigt trevligt och bara vara liksom. Sen lagade vi pytt i panna och stekte vårrullar! Det var nice, kan jag säga.
Nej, nu funderar jag på om jag inte ska dra ut och läsa lite kanske, while the sun is still up if you know what i mean. Hihi.
Trevlig första maj, btw.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar