lördag 2 maj 2009

like, a family day?

Yoo. Vaknade kvart i 8;a idag. Jag upprepar. Jag, Veronica Karlsson Sörinder, vaknade klockan kvart i 8 på en lördag morgon, och vet ni vad? Jag tyckte det var skönt. Sköönt!? I'm wierd, i admit it.
Jag gick upp, satte på mig shorts och linne, gjorde frukost (te och mackor) sen satte jag mig ute på altanen i solen med en bok. Vet ni hur jävla skönt det var eller? Satt helt ensam i morgonsolen och bara njöt av värmen. Iallafall i ca 2 timmar, sen började familjen att vakna. Satt ute på altanen och chilla tills klockan blev runt 11. Då blev det duschen, sen en massa fixx. Sedan drog vi till Slagsta och käkade glass. Sedan blev det minigolf. Jag kom trea, efter nilla och pappa ;-) Så man kan ju säga att jag var bäst av alla de unga, haha!

Sen kom vi hem för kanske en timme sen. Satte mig ute med gitarren en stund, sen käkade vi pastasallad och nu sitter jag här. Blir nog gå ut ikväll. Träffa folket oh så ;-) Får vi hoppas, om det händer något. Men det tror jag nog.
Menmen, nu ska jag glo runt lite här.
Glo på hockeyn, känns som om Slovakien börjar komma ikapp Tjecken. ELLER INTE! ;-)
8 - 0, och nu börjar tredje perioden. Haha, smått ägda, ja.
Bye då.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar