söndag 24 maj 2009

sweeeeet

Ahmen jorå. Söndag igen. Den här helgen har gott för snabbt och har varit för många nätter som varit för långa, haha. Har ungefär varit vaken till ungefär 3,4,5 kanske varje natt ungefär. Illa, haha. Jag kommer aldrig kunna somna inatt ;-)

Har varit en chill söndag. Som söndagar brukar vara, men ändå. Vaknade typ halv 12, drog ner och käkade frukost också. Sedan kom anna ner och joina mig vid tv, och lite senare kom lina. Sedan drog vi upp igen. Typ chilla som fan tills runt halv 3, då drog anna och lina med sin pappa till donkan och jag drog till amanda. Skulle plugga historia :-) Men det blev inte så mycket av faktist, inte för att jag förväntade mig något annat men men.. Haha! Vi pluggade typ i 40 minuter, sen gick vi ner och gjorde drinkar. Kan ju bara säga att Amanda "the man" Nilsson är kung på att göra drinkar ;-) Sedan gick vi upp med dem och skulle plugga lite till, men det gjorde vi aldrig utan vi satt och snacka istället. Vi kunde ju typ allt ändå så (a). Sedan drog jag hem typ runt halv 6 tiden. Eller jag drog inte hem, jag drog till konsum och väntade på mamma, thomas och brorsan. De hämtade mig och sedan drog vi till donkan, haha.

Käkade där, och sedan så drog vi hem :-) Så jag satte mig här, sedan duschade jag och gjorde lite annat. Och nu sitter jag här igen och tittar på Supernatural. Det är svin bra, typ övernaturligt grejs. Men riktigt, riktigt bra :-) Och de är svin snygga båda två, hihi.

Imorgon blir det skola, och historia prov. Men det ska nog gå bra :-) Kan typ allt, som vanligt. Haha, nejrå. Men det ska nog gå bra. Får vi hoppas, haha.
Sen 17.00 prick, ska jag ut och springa med amanda. We're gooooood!(y)
Sedan ska jag bara chilla hela kvällen, fyfasiken vad skönt.
Ohhh, jag är inte alls det trött. Kommer verkligen inte kunna somna ikväll, FAN!
Aja, får väl försöka ;-) Ska iallafall glo klart på supernatural, och sedan blir det väl CSI och typ något roligt talkshows program, brukar alltid vara något bra runt halv ett, ett :-)
Porr är ju ett alternativ också, haha. Nej, jag skojade. Faktist, jag skojade. Haha!
Nu blire glo tv, och smsasmsasmsasmsa!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar