onsdag 6 maj 2009

you know, i'm bad

Tju. Snart dags och sova, men tänkte slänga in ett sista inlägg innan. Sitter och lyssnar på Michael Jackson, därav rubriken. Han har faktist gjort ett par grymt bra låtar. En av dem är "Bad". Lyssnar på den nu. Haha, svin bra är den :-)

Hmm. Konstig konversation på msn just nu. Riktigt konstig, faktist. Ska tänka lite på detta nu. Kommer inte kunna sova inatt på grund av det här, haha ;-)
Alltid är det så, haha.
Men ah. Kemin gick ju inge vidare direkt, haha. Jag fattar inte ett skit av det, men nu har erika förklarat så nu fattar jag lite iallafall (a)
Eller, jag tog i ganska så mycket när jag sa att jag inte fattade något. Jag fattar allt förutom växthuseffekten, som jag nu förstår lite av med hjälp av erika. Haha ;-)
Men nu ropar sängen på mig, även fast jag redan sitter i den? Haha, anyway.
Sovgott!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar