torsdag 14 maj 2009

i fell into a burning ring of fire

Joru, torsdag idag. Seg dag.. Torsdagar is not good, i can tell you that.

Kemi, labbade med amanda x2 och nigge.
Svenska, gjorde typ massa papper.
Musik, häftet vi fick förra gången. Satt vid datorn med amanda :-)
Lunch, äckelmat. Åt ingenting.
Engelska, chill uppgifter. Lätta som vanligt, hihi.
Svenska igen, massa papper sen fick vi välja vad vi ville. Jag tog franska, behövdes ;-)
Studio, pluggade franska med erika.
Franska, prov.
Usch! Det gick ju inte världs bra direkt. Jag verkligen hatar monica rameau. She's fucked up, haha!

Sedan hem. Vi har inget att plugga, eller ja. Matte diagnos imorgon, men den är ju inte så viktig direkt. Så jag har läst hela dagen. Tog en av nillas böcker, 14 år till salu. Sjukt bra bok.
Den handlade typ om en tjej som var 14, och som sålde sig själv till män. Riktigt bra bok, jag rekomenderar den starkt :-) Jag läste ut den idag, hehe.

Nu ska jag läsa När jag hör din röst igen. Jag beräknar väl vara klar med den runt 4, 5 inatt :-)
Kommer bli en sjuuuukt härlig natt.
Jag är för sjuk i huvudet.
Tjarrååå!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar