onsdag 6 maj 2009

the house of the rising sun

Onsdag. Soft dag. Slutade en halvtimme tidigare för jag och amanda sprang åsen så snabbt på idrotten, hihi (a)

Iallafall, ut och gå på morgonen. Sen matte, jag börjar komma ikapp! Not ;-) Haha, nejmen jag förstår lite nu iallafall. Religon sen. Vi fick lukta på någon slags rökelse som man har i ortodoxa kyrkor. Luktade lite specielt, haha! Och vi behöver inte ha något prov i religon nästa vecka. För vi har inte hunnit gått igenom någonting, så vi ska bara lämna in alla uppgifter vi har gjort. NICE! :-)
Sen vart det fysikprov. Gick rätt så bra. Har ett säkert vg iallafall (ovanligt?), men jag måste få mvg för och få mvg i betyget tror jag. Aja, får hoppas det blir så då. Har ju haft typ mvg på alla prov så det borde ju gå bra, hoppas jag (a).
Sen historia. Vi hade läxförhör. Jag trodde det skulle vara svårare än vad det var. Det var ett läxförhör för dom som vill ha högre betyg ska göra. Men erik sa ju att dhihet skulle vara lätt så, men alla andra tyckte inte det var lätt. Fast de hade ju inte pluggat, sa de. Men det hade ju inte jag heller, sen kallar dom mig pluggis bara för att jag tyckte att det var lätt :-(
hihihi.

Sen idrott då. Jag och amanda sprang åsen. Det var chill faktist :-) Fick väl en hyffsad tid, vi var inte så seriösa. Men nästa gång blir det bättre, det kan jag lova.
Som sagt, så slutade vi en halvtimma tidigare. Skönt som fan!
Imorn är det prov i kemi, uhuh.. Får plugga satan idag asså. Det enda jag kan är typ det svåraste, haha (a). Ska minst ha vg på det provet iallafall! ;-)
Och nästa vecka är det franska prov. Jag ska tamigfan ha mvg på det där jävla provet! Det är fasiken omöjligt och få mvg på franska proven, men nu jävlar!
Jag och erika ska plugga någon dag ;-) Så får ju hoppas det går vägen, haha.

Nu ska jag lira lite gitarr, sen blir det plugga kemi. Usch och blä. Men bara 4 prov kvar nu!
Kemi, språk, matte och historia. And guess what? 34 dagar kvar till sommarlov!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar