söndag 3 maj 2009

who'll stop the rain?

Ah men tja. Jag är jäääätte trött idag, för jag var vaken till 5 igår. Eller jag snacka i telefon till 4, sen kunde jag inte somna förän kl 5. Menman, jag får väl skylla mig själv helt enkelt :-)

Man typ vaknade runt 10, drog ut och sprang, sen blev det frukost. Jag var faktist social vid bordet idag mot nilla och pappa. Det är ovanligt, för jag är typ morgonsur. Jag har inga problem med att gå upp på morgonen, men jag vill inte prata med en käft om någonting. Hahha! Inte en av mina bästa sidor direkt. But hey, who gives a shit?

Snart så drar nilla och pappa och ska glo på brorsornas match. Då blir jag ensam hemma i ca 1 ½ h. Fyfasiken var skönt. Ska ha på högsta volymen på datorn, sen dunka musik rätt svagt! Naaaaaaaaajz. Nej, nu ska man ner och plugga matte. Jag fattar ingenting (a) Någon som kan ekvationer med x i båda leden? Inte är det jag iallafall, haha ;-)
Ska väl ta och försöka på det iallafall. Ligger en vecka efter i planeringen och har prov v 21, eller om det va v 22. Aja, någon av de veckorna iallafall :-) Tror jag det var. Haha.
* Dum blondin *

/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar