söndag 17 maj 2009

live and let die

Söndag. Uhuh, jag hatar söndagar. De är så sega. Det enda man gör är och väntar på att det ska bli måndag. En hel dags väntan, och man gör vanligtvis ingenting.
Men, det kan vara rätt så skönt ibland. Specielt när brorsorna har fotbollsmatch och pappa och nilla går och kollar på den. Då är man ensam hemma. Det finns verkligen inget bättre än att vara ensam hemma :-) Man kan göra precis vad man vill utan att få höra en massa tjat från pappa.

Men jag mår ju inte så jätte bra direkt heller. Är så grymt förkyld, har ont i halsen och känner mig allmänt dålig. Och inte kan jag vara hemma från skolan heller, för jag måste vara med på bilden om jag ska hinna tills avslutningen. Och ja.. Men får se. Kanske går hem från skolan efter bilden, får se hur jag mår imorgon :-)

Idag blir det bara chilla. Ska verkligen inte göra ett skit. Tänkte ju dra ut och springa med amanda, anna och nellie idag. Men så blir det nog inte, för min hals. Men kanske, får se. Hihi :-)
Nu ska jag dra upp musiken till högsta volym och bara njuta av min ensamhet, hihi.
ciao!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar