fredag 1 maj 2009

have you ever seen the rain?

Yo. Bara för att jag har lite tråkigt just nu så blir det ett inlägg innan man går ner till rummet & gitarren :-) Har inte spelat på ett tag så jag känner hur blåsorna bildas på fingertopparna. Haha, illa! Men konstigt nog, så känns det inte när man spelar. Bara annars, haha.

Min gitarr är typ jätte ostämd. Jag har inte orkat stämma den faktist, konstigt nog. Ska ta och göra det nu faktist. Nu när jag har orken och tiden. Låter ju som skit just nu.
Pappa kom in igår natt och frågade vad det var som lät så illa, haha. Så om t.om min pappa går ner och frågar varför jag spelar så dåligt måste det vara väldigt illa, haha :-)

Om någon som tittar har noterna till Wild Horses - Rolling Stones, så skulle jag bli glad om ni kanske kunde skicka dom på mejl eller något (a). Bara att höra av er. Jag vet, dom finns säkert på internet. Men jag är så lat just nu och pallar inte söka. Så skulle bli riktigt tacksam om ni hade orken att hjälpa lilla mig :-)

& jag är så arg på den som inte har lämnat tillbaka "När jag kunde drömma" till biblioteket. Jag fick låna en bok av amanda idag, men seriöst. Jag har mått balle hela veckan för att jag inte haft något att läsa. Det liksom lindras när man läser. Från att ha varit en tanke som gnagit i bakhuvudet har det blivit som ett riktigt jävla beroende. Ok, nej. Där tog jag i lite. Men seriöst, det här är illa. Snart blir det läsnings rehab, haha.

+ att jag så himla gärna vill läsa fortsättningen på twilight serien, vilket är den boken som någon inte lämnat tillbaka. Jag måste läsa den. Jag måste! I'm addicted, i know.

och + att jag är jävligt sur på pappa just nu, för att han verkar vara sur på mig och för att jag inte pallar hela den här jävla familjen längre. ORKA! Nu blir my love, the guitar.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar