fredag 22 maj 2009

headline, yes

Tju på er. Har inte varit i skolan på hela veckan ju. Känns, ehm.. Bra ;-)
Haha. Igår var det lite party med lite people. Först var vi hos ralle en stund. Riktigt trevligt var det. Sedan drog jag, amanda, filip och anna med cykeln ner till skillinge, och nellie och lisa tog lisas moppe. Vi skulle titta vad det var för folk där nere, inte var det mycket. Men vi stod där och snacka en stund, sedan cyklade vi tillbaka till ralle.
Och där blev det lite VIP, haha ;-) Men det var en chill kväll. Satt för det mesta i soffan med Niklas Jensen med datan och spotify (y). Vi fixade musiken typ hela kvällen. Riktigt grymma var vi. Det var riktigt ruligt faktist. DJ's ffs!

Kom väl hem runt halv 1, typ satt vid datorn och hade extremt tråkigt. Och efter ett tag pallade jag inte så jag gick och lade mig vid halv 3, tror jag klockan var. Rätt så tidigt för att vara mig, men ändå ;-) Det var skönt och somna tidigt faktist.
Vaknade typ 1 sen. Jag har börjat sova längre på dagarna nu, det är fanimej lite illa. Haha!
Typ drog ner, käkade frukost och tittade på film på tv tills klockan blev typ 2. Då blev det duschen, och efter det smink, hår och hela fadderullan.
Efter det har jag inte gjort så mycket. Typ växlat mellan datorn och tvn. Och jag fullkomligt hatar mitt internet just nu. Det fungerar ju balle verkligen! Så om jag typ loggar ut från msn, eller något sånt, utan att säga hejdå så är det internet som cepar. Det är inte jag som är taskig, hihi.

Snart kommer lina och fisk hit, och då drar vi och käkar pizza. Gööött, fast tjockt. Men men, får väl unna sig lite ibland då ;-)
Har knappt ätit någonting den här veckan. Blir lätt så när jag är sjuk.. Men nu mår jag bättre ialf. Fast min magsäck har typ krympt som fan, så jag blir mätt på typ en macka. Fast det är bra! Slipper man käka så jävla mycket, usch och blä.
Nej, nu ska jag fixa det sista. För snart kommer lina och fisk.
Tjaaarrå!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar