torsdag 21 maj 2009

tack för tiden flickor!

Blev ju avslutning med handbollen idag. Vi åkte till köping och bowlade och käkade tacos. Det var riktigt kul, trots att man inte är världs bäst i att bowla.. Men coacha, det kan jag :-)
Av tränarna fick vi ett presentkort på jempguld här i kungsör på 300 kr var. Och av oss fick de blommor :-)
Kommer sakna er så sjukt mycket. Jag älskar er alla, och våra tider och minnen kommer alltid att finnas kvar.

Iallafall, så kom man hem runt 8. Sedan blev det gå ut och gå med johanna. Vi mötte amanda, amanda, nellie och robin vid konsumbänkarna så vi stod där ett tag innan vi gick vidare. Det är så skönt att gå med johanna, kan verkligen prata om vad som helst med den tjejen :-)
Sedan gick man hem runt 12 tiden, och nu sitter man här. & tråkigt har man, haha. Och inte ett dugg trött är man ;-)

Och jag börjar få lite panik just nu. För vi har liksom historia prov på måndag, och jag har ju då inga böcker med mig hem alls. Förutom matten, men den hjälper mig knappast med historian. Och jag har inte gjort klart alla uppgifter heller. Asså, BALLE! Får ta och plugga någon dag med någon ;-) Känns lite som det, haha. Fast nu orkar jag inte skriva mer, har inget mer att skriva heller så.
Byeeeee!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar