lördag 23 maj 2009

lööeerdag

Lördag. Helgen har gått snabbt och klockan är redan halv 4 på lördagen ;-)
Igår så käkade jag maistro med lina och fisk. Jag käka kebab alexander, lina kyckling med något, och fisk käka hawaii. Fisk tog bilder på allas mat, så jag har bildbevis!! Inte för att det är något coolt med det, eller för att någon skulle vilja se dem, men ändå. Haha!

Sedan drog vi hem till oss. Satt vid datorn, tills fisk kom på den briljanta idén att sminka mig?! Han gjorde mustasch med mascara, och ja. En massa skit i ansiktet fick man. Alla skrattade åt mig :-( Haha! Sen drog de hem till linas morsa, för de skulle sova där. Och jag satt vid datorn hela kvällen/natten, tills klockan 4 ungefär. Då ringde jimmy och var lite packad, haha.
Jag var inte alls trött, så jag somnade väl runt 5, halv 6.

Vaknade runt 12 typ. Gick ner och blev skit förvånad när lina, fisk, jossan och anna satt i soffan. Eller jag vart mest förvånad över att jossan och fisk var där, haha men ändå :-) Vi tittade på en konstig tecknad film, som lina tyckte var as bra. Men jag tyckte den sög, värsta b-filmen. Haha!
Ikväll har jag och lina bestämt att vi ska köra wii. Haha, chiiill lördag som fan :-)
Jag kommer äga ut henne på't. I'm the king of wii! Hahah.
Imorn blir det plugga historia med amanda. För som sagt så har jag ju prov på måndag, och inga böcker eller någoting som har med historia att göra hemma. Ehm, bra veronica (y).
Men nu ska jag plugga med amanda, så det löste sig ändå :-)
Nu blir det göra något annat, har inget mer att skriva om såå.. Ciao!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar