lördag 9 maj 2009

stockholmia

Tjena broe's.
Ja, det blev det andra alternativet, haha. Käkade på maistro med amanda, anna och nellie. En kebab alexander blev det. Tjockt, fyy på dig veronica!
Iallafall, sen fick vi skjuss av annas snälla mamma hem till anna. Sen blev det hockey, hockey, HOCKEY!
Typ lite efter 8, kom jeppson :-) Och då hade jävla piss canada gjort 1 - 0. Jag vill inte ens kommentera matchen, för sverige spelade så jävla dåligt. Så det blir en " ingen kommentar " på den.

Lite efter jeppe, så kom freddie :-) Och runt 11 så droppade dennis och jone in. De andra satt och tittade på tv medans jag och jeppe glodde på grotesco filmer på youtube. För sköna snubbar som gör de filmerna alltså. Garvade rätt svagt ;-)
Vi försökte få amanda att gilla " 1 kg mjöl ", men det gick inte så bra. Bättre gick det med " Bestefar og jeg ". Sök på dem på youtube. Så värda att se, kan jag säga.

Typ 20 i 12 drog jag hem för jag skulle packa till imorn. Stockholm imorn ju med fiababe :-)
Ska bli sjukt kul, och jag har fått pengar av mamsi, så nu kan jag köpa min avslutningsklänning, wiii! Blir kanske ett par jeanstights också. Har velat ha sådana svin länge nu, så får se vad det blir :-)

Kul ska det bli iallafall, och det kommer att spenderas med bästa bruden.
Nu ska jag avrunda lite, inte för att jag ska göra något annat bara det att jag inte orkar skriva något mer, och jag har inget mer att skriva om direkt så.. Känns som det är lite dags nu.
Hihi, men jag säger godnatt iallafall.
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar