onsdag 20 maj 2009

jesus stroke him with a blinding light

Var hemma från skolan idag med. Mådde balle imorse, men nu är det faktist lite bättre. Vaknade runt 10, och drog ner och käkade frukost. Sen så tittade jag på någon film på tv 1000. Någon konstig film som vanligt. Det är verkligen inte ofta det är bra filmer på tv 1000, haha! ;-)

Ikväll blir det avslutning med handbollen. Vi ska typ bowla och käka tacos tror jag. Det ska bli riktigt trevligt. Det här måste vara det allra allra sista vi gör med laget. Känns lite sorgligt, men men, ska bli kul ikväll iallafall :-)

Nu är de snart klara med altanen tror jag. Några dagar kvar bara, i think. De ska iallafall börja med golvet idag, sa de :-)
Jag har typ inget att skriva. Så förstår inte varför jag ens började skriva? Har lite tråkigt tror jag, men funderar på och dra ner och ta en dusch sen börja fixa lite kanske. Haha, det här blir mitt kortaste inlägg på väldigt väldigt länge ;-)
Hihi, inte lika mycket för er som läser dårå. Om det nu är några som läser, men det hoppas jag :-)
Nu ska jag ner i duschen, om jag orkar. Hihi!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar