söndag 10 maj 2009

home again

Tjena. Har varit en riktigt härlig helg. Drog ju med fia hem till hennes pappa i stockholm igår. Vi åkte bil dit och de släppte av oss på stan runt 12 :-)
Gick runt ett tag och sedan käkade vi lunch på kungshallen, tacos (y). Sedan gick vi runt lite till. Hittade en klänning till avslutningen, och en tröja. Klänningen är inte så speciell. Jag orkar inte lägga ut hundratals kronor på en klänning till avslutningen i åttan. Känns lite onödigt faktist.
Jag spenderade bara ca 370 kr på stan i stockholm. Känner mig duktig faktist. Det är sjukt lite pengar jämfört med vad jag brukar lägga ut när jag går på stan, haha.
Fia hittade ett par skor, skit billiga och skit fina var dom. Det var någon affär vid sergels gången där. Hur mycket skor som helst, och det är svin billigt också. Rekommenderar den verkligen :-)

Efter stan så tog vi tunnelbanan till farsta sen hyrde vi film och köpte godis, sedan käkade vi kyckling, pommes frites och bearnéasås (stavning?). Svin gott var det! (a)
Efter det tittade vi på filmen, while she was out hette den. Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv åt en skräckfilm ;-) Käkade godis och glodde på tv resten av kvällen/natten. Somnade väl runt 2.

Söndagen var chill. Vaknade runt 11, käkade frulle sen duschade och fixade oss och sådär. Sedand drog vi, alltså jag, fia, fias pappa peter, hans tjej ingela och olivia fias lillasyster, till farsta gård och fikade lite :-)
Sen så tog vi 5 i 5 tåget hem och mötte lina och fisk vid eskilstuna och de satte sig med oss på tåget fast lina skulle med till kungsör, det skulle inte fisk, haha. Men eftersom tåget stannar där i ca 5 minuter, så satte sig fisk på tåget med oss en stund ;-)

Sedan direkt när jag kom hem blev det ut och springa med amanda. Hihi, riktigt bra gick det :-)
Och nu glor på jag söndagsparty med filip och fredrik. Klockrent, diggar det som fasiken!
Och eftersom det är så klockrent så ska jag titta på det nu.
Ciao!
/ v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar